
El posicionament web orgànic o SEO és una eina excel·lent per atraure clients potencials cap a la teva web. Però és important treballar-lo correctament perquè els resultats obtinguts siguin rellevants.
Aquí veurem diverses maneres de millorar-lo. Però primer de tot…
Què té en compte Google a l’hora de posicionar?
No es saben tots els factors que es tenen en compte a l’hora del posicionament orgànic, ja que en cas contrari seria molt senzill manipular els resultats de cerca.
Tot i així, sí que podem dividir-los en aquests grups principals:
· L’estructura i programació de la web és un factor clau del SEO. Si no tenim una web optimitzada, serà molt difícil aconseguir un bon resultat a nivell de posicionament. Aquí hi podríem incloure una bona velocitat i que la web sigui accessible des de qualsevol dispositiu (responsive).
A ProDigital desenvolupem webs totalment enfocades al posicionament. El nostre objectiu és posar les coses fàcils tant a Google com als nostres clients!
· Contingut web. És important incloure a la web les paraules clau amb les que volem que ens trobin els clients.
· Reputació digital, és a dir, que parlin de tu. Com més popular és una web a internet, més rellevant és pels cercadors. Una manera senzilla d’influir en aquest factor seria mitjançant les xarxes socials. També amb enllaços que apuntin a la nostra web.

Com es pot millorar el SEO?
· Contingut web. Quan redactem els textos de la pàgina web, s’ha de tenir en compte la seva doble finalitat: han d’anar dirigits als clients, però també al seu posicionament en cercadors. Per tot això, hem de procurar oferir informació de qualitat i que sigui rellevant. Google ha de poder veure fàcilment de què tracta la web, però també els nostres usuaris.
· Bloc. És una de les millors eines dins les estratègies SEO, ja que ajuda a mantenir la web actualitzada alhora que generem contingut de qualitat. És molt important intentar que la freqüència d’actualització sigui regular.
· Xarxes socials. Com hem dit abans, una bona reputació online pot ser clau a l’hora de millorar el nostre posicionament.
Tots aquests factors tenen un element en comú: el contingut. Un cop tenim la web optimitzada tècnicament, és important actualitzar-la amb contingut de qualitat pels nostres clients.
A ProDigital et podem ajudar a l’hora d’elaborar els continguts de la teva web, per tal que segueixin una lògica SEO. Així millorarem el seu posicionament en cercadors i incrementarem el tràfic per aconseguir més clients potencials.
Vols començar a treballar el posicionament orgànic a la teva web? Necessites una auditoria SEO? O prefereixes optar per una estratègia SEM?
En qualsevol dels casos, podem ajudar-te a decidir la millor estratègia per a tu i el teu negoci.