Actualitat

Com dissenyar el logotip de la teva marca

disseny logotip

Si ens posem a buscar, de logotips en trobarem de totes les mides i colors, i cada un d’ells tindrà unes característiques concretes, com l’estil de la tipografia; unes podran ser més sèries i altres més desenfadades, depenent del públic objectiu al que vagi dirigit. També podrem observar els diferents colors que té cada logotip, els traçats i les formes si en té. 

Cada logotip es crea pensant en una imatge de marca en concret.

Quina és la imatge que volem transmetre?

Primer de tot tenim que plantejar-nos quins són els aspectes que volem destacar segons el perfil de negoci que ens escaigui. També és important estudiar el públic objectiu per enfocar correctament el disseny del nostre logotip. Si és un públic adult, podríem optar per afegir una tipografia serif, com per exemple:

tipografies disseny logo

5 passos per confeccionar correctament el logotip de la nostra marca

Pas 1: El nom

Evidentment hem de trobar un nom que s’adeqüi al que volem transmetre.

També podem crear un nom abstracte o un acrònim d’un conjunt de paraules, com per exemple:

TLP (Transports i Logística Professional)

Encara que a ProDigital aconsellem posar un nom que expliqui bé en que es basa el negoci en qüestió.

Pas 2: Els conceptes que han de composar el nostre logotip

Dibuixos, traçats, formes i/o tipografia

Amb tot això, el més adient és començar a fer esbossos, encara que sigui amb paper i llapis, ja que ens serviran per perfilar la imatge per quan ho vulguem digitalitzar.

Pas 3: Les possibles variacions de logotip

Els logotips poden anar a sobre d’imatges, fons, etc. Per aquest motiu, hem de pensar també amb les possibles variacions que puguem fer, ja que per exemple una tipografia negra a sobre d’una imatge enfosquida farà que no sigui llegible.

Pas 4: La tipografia

Fer la tria de les tipografies és molt important ja que depenent de la tipografia que triem farà que variï la imatge que volem donar al nostre públic objectiu, un exemple d’una tipografia de logotip i una tipografia per els textos que l’acompanyen:

Pas 5: Els colors

Al fer la tria de colors, haurem de tenir en compte que transmet i quin significat té cada color, per fer servir el que s’adapti millor amb la filosofia de la nostra marca:

El logotip és una de les cartes de presentació de la nostra empresa

Si necessites ajuda, posa’t en contacte amb nosaltres i t’aconsellarem!

Comparteix!

Sobre nosaltres

A ProDigital ens dediquem a la programació de webs, màrqueting digital, disseny gràfic i web, xarxes socials i tot el que està relacionat amb aquests sectors.

Instagram

A punt?

Explica'ns què necessites

Serveis

Contacta amb nosaltres

Si necessites fer-nos una consulta, no ho dubtis i pregunta'ns sense cap compromís!

Estem a la teva disposició!