disseny i posicionament web a Girona

CATALÀ | CASTELLÀ

Actualitat

Facebook o Google Ads? Quin tipus de publicitat em pot ajudar?

publicitat Facebook Ads

Segur que més d’una vegada has pensat en aplicar estratègies de màrqueting digital al teu negoci. Però… per on començar? La millor opció és aplicar estratègies a curt termini, com pot ser el SEM o la publicitat PPC.

Les estratègies en xarxes socials i de SEO també ens poden aportar múltiples beneficis, però necessiten un treball previ abans de començar-ne a veure els primers resultats. Aquí tractarem les accions amb els efectes més immediats.

A continuació veurem alguns exemples de publicitat PPC.

Publicitat en cercadors

Els més coneguts són els anuncis de cerca, els que veiem quan utilitzem el cercador. Es mostren quan un usuari busca el producte o servei que nosaltres hem definit, la qual cosa permet arribar fàcilment al nostre públic objectiu. Aquests anuncis es mostren just a sobre dels resultats orgànics (SEO). 

Els anuncis a Google funcionen mitjançant un sistema de subasta. En general, es mostraran els anuncis de qui més ofereixi per un clic. Tot i així, aquí també intervenen altres factors, com pot ser la qualitat de l’anunci. Per exemple, és molt important que el contingut de l’anunci coincideixi amb el de la nostra web.

El màxim interès de Google és sempre que els anuncis mostrats siguin rellevants per l’usuari.

A part d’aquest tipus d’anunci, podem trobar anuncis de display (els que trobarem mentre naveguem per altres webs) i campanyes de vídeo (a Youtube).

Publicitat a xarxes socials

Facebook i Instagram

Els anuncis a Facebook i Instagram són una opció a tenir en compte, sobretot si el nostre negoci no és gaire especialitzat i es dirigeix a un públic general, com una botiga, un restaurant o una perruqueria.

Són més econòmics que els anuncis en cercadors, però la qualitat dels resultats sol ser més baixa, la interacció dels usuaris és menor. El text perd protagonisme en aquest tipus d’anunci, ens hem de centrar en aconseguir impacte visual.

Altres

· Twitter: No ofereix opcions tan avançades com Facebook. Això fa que no poguem fer una segmentació tan acurada i el cost per resultat augmenti.

· LinkedIn: Hem de recordar que és una xarxa dirigida sobretot als professionals, pel que només és ideal si el nostre servei es dirigeix a altres empreses. Per posar un exemple, quedaria descartat si tenim un negoci dirigit al gran públic, al contrari dels anuncis de Facebook Ads.

A ProDigital podem ajudar-te a escollir el tipus de PPC que millor pot encaixar amb la teva estratègia de màrqueting digital

Comencem!

Comparteix!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Sobre nosaltres

A ProDigital ens dediquem a la programació de webs, màrqueting digital, disseny gràfic i web, xarxes socials i tot el que està relacionat amb aquests sectors.

Instagram

A punt?

Explica'ns el teu projecte

Serveis

Contacta amb nosaltres

Si necessites fer-nos una consulta, no ho dubtis i pregunta'ns sense cap compromís!

Estem a la teva disposició!