Els Hashtags

Hashtags

Posar hashtags a les publicacions és important, però encara ho es més, saber quins són els millors pel teu perfil i quins no ho són.

Posem per exemple que podem donar el servei d’una formació per empreses i/o particulars i el volem anunciar a les xarxes. De tots els hashtags que ens poden semblar més adients en aquest cas, podrien ser el següents:

#Curs

A simple vista ens poden semblar correctes, però no ho són. Si ens hi fixem bé, veurem que són hashtags genèrics que no fan referéncia específica a cap sector. Això vol dir que si un usuari busca, per exemple, formació de pintor i el que nosaltres anunciem en aquest cas és formació per SEO, el que farà aquest usuari és aportar una visualització sense cap valor a la nostra publicació.

Així que la millor opció podria ser la següent:

#CursSEO

Aquest hashtag és específic i es buscarà per un públic més reduït però ens aportarà visualitzacions de valor ja que seran el nostre “target” pel servei que volem donar.

Les millors xarxes socials per aconseguir bons resultats fent servir els hashtags són:

– Twitter

– Instagram

– Linkedin

– TikTok

Si necessites saber quina seria la millor xarxa per començar a treballar el teu contingut, et deixem l’enllaç a la nostra entrada de:

Acabem aquí aquesta entrada al nostre Blog, però això no vol dir que no hi hagin més coses que es puguin fer.

Si necessites l’assessorament d’una agència de Màrqueting Digital a Girona, contacta amb nosaltres i t’ajudarem!

✉️ info@pro-digital.cat

📞 872 21 17 20

Comencem!

Comparteix!