disseny i posicionament web a Girona

CATALÀ | CASTELLÀ

Actualitat

10 Consells per millorar les publicacions a les Xarxes Socials

com publicar a les xarxes

Si encara no tens cap perfil creat i no saps quines xarxes socials triar per començar la teva presència online, et deixem l’enllaç a la nostra entrada de:

A l’hora de començar a treballar a les xarxes, ens dona la sensació que des del minut 1 ja podem començar a compartir el nostre contingut amb els altres usuaris. Però abans de res, és important saber unes quantes coses que poden ajudar-nos a compartir millor aquest contingut.

A continuació us deixem 10 consells per millorar la informació a les xarxes:

1 PUBLICAR SEMPRE AFEGINT IMATGES, gifs, vídeos, etc.

publicació

Avui en dia ja quasi totes les publicacions van acompanyades d’una imatge.

És important saber que la majoria d’usuaris veuen abans la imatge que el text, això vol dir que una publicació que només porti text, tindrà menys atenció que les publicacions amb imatge.

2 INCLOURE HASHTAGS en el text de les publicacions

Hashtags

Posar hashtags a les publicacions és important, però encara ho és més, saber quins són els millors pel teu sector i quins no ho són.

A simple vista ens pot semblar correcte posar, per exemple, el Hashtag:

#Curs

Si el que oferim és un servei de formació de SEO, en aquest cas ens vidran usuaris que volen fer formacions de molts àmbits diferents. I el que nosaltres volem és que vinguin només els usuaris que vulguin realitzar formacions relacionades amb el SEO. Així que la millor opció seria:

#CursSEO

Aquest hashtags és més específic i es buscarà per un públic més reduït, però ens aportarà visualitzacions de valor ja que seran el nostre target pel servei que volem donar.

3 INCLOURE ENLLAÇOS A LA WEB

Si tens una web on els teus clients poden accedir per fer consultes o per realitzar compres, sempre és important que puguis donar la opció de fer-los venir a la teva web des de les xarxes.

I així aconseguiràs més tràfic cap a la teva web.

4 INCLOURE NÚMERO DE TELÉFON I/O E-MAIL

Si es necessita fer captació de clients, una bona opció és posar el telèfon de contacte en el text de la publicació. Això farà que es millorin les conversions, igualment passarà amb un enllaç de correu.

5 INCLOURE UNA RESPOSTA AUTOMÀTICA AL PERFIL

Tenir una resposta automàtica és important perquè quan un usuari ens vulgui contactar, en comptes d’haver d’esperar una resposta, instantàniament rebrà una contestació de la plantilla que anteriorment haguem creat, notificant-li per exemple que en breu rebrà una resposta. Exemple:

Missatge automatic

6 COMPARTIR CONTINGUT DEL SECTOR

Tant si el teu negoci està relacionat amb un sector petit com gran, sempre tindràs informació extra per donar als teus usuaris, i així seguiran el teu perfil no només pel teu contingut sinó per informar-se de l’actualitat del sector on estàs tu i els teus clients.

7 CREAR UNA PUBLICACIÓ FIXA AL MUR DE FACEBOOK

Hem de ser conscients que als nostres seguidors veuran les nostres publicacions en mig de moltes altres de perfils que segueixin. I pot ser que en algun moment els interessi saber més de nosaltres, i accedeixin al nostre perfil. En aquests casos, donar un plus d’informació per ensenyar els nostres valors afegits, pot fer que un usuari trobi ràpidament el que estava buscant.

8 PUBLICAR REGULARMENT A LES XARXES

Això és més important del que a primera vista pot semblar. A més, la regularitat en les publicació ens pot aportar múltiples beneficis:

-Millora el SEO de la nostra Web

-Fidelització de clients

-Millora la presencia online

9 INTERACTUAR AMB ELS NOSTRES SEGUIDORS

És important que ens prenem el nostre temps també per contestar els comentaris dels nostres seguidors, ja que d’altra banda podem donar la imatge de no ser propers amb els nostres clients i això pot fer que a la llarga ens deixin de seguir.

10 FER MENCIONS ALS PERFILS DEL SECTOR

Mencionar els perfils relacionats amb el teu sector, a la llarga et pot ser beneficiós pel teu negoci.

Cal saber que no a tothom li agrada que el mencionin en un altre perfil, per això no està de més contactar amb als perfils en els quals es vol fer menció per confirmar que ens ho deixin fer. 

I, qui sap, potser en surt una bona relació i possibles col·laboracions d’aquests contactes nous!

Aquí acabem la nostra entrada al Blog de ProDigital, si t’ha agradat el que acabes de llegir, et deixem alguns enllaços a altres entrades que et poden ser d’interès:

podem ajudar-te a decidir la millor estratègia per a tu

Comencem!

Comparteix!

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

Sobre nosaltres

A ProDigital ens dediquem a la programació de webs, màrqueting digital, disseny gràfic i web, xarxes socials i tot el que està relacionat amb aquests sectors.

Instagram

A punt?

Explica'ns el teu projecte

Serveis

Contacta amb nosaltres

Si necessites fer-nos una consulta, no ho dubtis i pregunta'ns sense cap compromís!

Estem a la teva disposició!